onsdag den 16. juni 2010

En PowerQuindes beretninger

Kære alle PowerQuinder :-)

Jeg har gennem snart 7 år haft egen selvstændig konsulentvirksomhed i Tønder. Mit firma hedder P-Huset og jeg arbejder som ressourcedetektiv.

Jeg er faktisk stolt af dels at have egen virksomhed, og så er jeg stolt af, hvad mit firma bringer med sig af fantastiske, berigende og udfordrende oplevelser. Det har været en kæmpestor personlig udvikling, og som jeg i dag ikke vil unvære et sekund af.

For mig er det at være PowerQuinde at turde tænke store drømme, at turde omsætte dem, og turde være den jeg er.

For mig er det at være PowerQuinde at være med til at motivere og tænde lyset for andre kvinder, der endnu ikke ved at de også har en PowerQuinde i sig.

Du kan læse meget mere om mine oplevelser på min hjemmeside www.p-huset.com under artikler "Hvor er det fedt at stå her på toppen af fjeldet. Der skal jeg stå mest muligt". Og før du går i gang med at læse, så scroll lige ned i bunden af artiklen og start op for sangen med Joe Cocker og Jennifer Warnes. Nyd den mens du læser :-)

Derudover kan du gå på min blog www.ressourcedetektiven.dk og læse det seneste indlæg som handler om min sidste tur til Grønland som ressourcedetektiv med P-Huset.

God fornøjelse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar